Ilmainen toimitus   |   30:N päivän palautusoikeus

Toimitus ja palautus

Milloin tilaus toimitetaan?

eyerimin varastosta löytyvät kaikki suosituimmat tuotteet ja ne postitetaan aina viimeistään 24 tunnin päästä tilauksesta. Nämä tuotteet ovat helposti löydettävissä nettisivuilta, koska ne on merkitty "Varastossa" -merkinnällä.

Loput tuotteista pyritään lähettämään  10 arkipäivän sisällä. Arvioitu toimitusaika on mainittu jokaisen tuotteen omalla sivulla.

HUOM.: Rajoitetun ajan myynnissä olevien sekä sesonkituotteiden postittaminen voi kestää pidempään. Älä huolestu – mikäli postittaminen viivästyy jostain syystä ilmoitamme sinulle etukäteen, jotta lähetys ei tule yllätyksenä.

Onko postitus todella ilmaista? Lähetättekö tuotteita ulkomaille?

eyerim tarjoaa kaikissa tuotteissa ilmaisen toimituksen kotiovellesi.

Toimitus on täysin maksutonta EU-maihin.

Siinä tapauksessa, että olet jossain muualla, lähetä meille sähköpostia kontakti@eyerim.fi ja me keksimme varmasti keinon saada lasisi sinulle.

Näissä tapauksissa maiden tullien mahdollisesti asettamat tuontiverot tulevat sinun maksettavaksi.

Voinko tarkistaa tilaukseni tilan?

Kun tilauksesi on postitettu saat siitä vahvistusviestin sähköpostiisi, yhdessä seurantakoodin kera, jonka avulla voit seurata missä pakettisi on menossa.

Ennen postitusta voit tarkastella paketin lähetysvaiheita kirjautumalla sisään palveluun mihin aikaan hyvänsä.

Mitä postituspalvelua käytätte?

Luotettava kansainvälinen yhteistyökumppanimme GLS, toimittaa tilauksesi suoraan kotiovellesi.

Etkö ole varma pystytkö olemaan antamassasi osoitteessa toimituspäivänä? Älä huoli. Mikäli toimituksessa on ongelmia, lähetti soittaa sinulla ja varmistaa että saat pakettisi turvallisesti perille.

Onko laseja mahdollista palauttaa?

Kyllä. 30 päivän palautusoikeutemme johdosta, voit tehdä ostoksesi riskittä.

Jos haluat vaihtaa tuotteesi johonkin muuhun tuotteeseen niin ota meihin yhteyttä. Emme valitettavasti voi vaihtaa tuotteita heti samalla kertaa kun palautat tuotteesi, mutta voimme asettaa teille uuden tilauksen vaihtoa varten. Sinun täytyy ainoastaan pistää uusi tilaus meidän sivuillamme vaihto tuotteesi kanssa. Kun palautuksesi on prosessoitu niin me lähetämme teille vaihto tuotteen niin pian kuin mahdollista. Vaihtoihin liittyviin kuljetuksiin pätee samat aikarajat kuin normaali ostoihin.

Jos et halua tilata toista tuotetta niin meidän tiimimme prosessoi takaisin maksun heti kun tuote on tarkastettu.

Ole hyvä ja katso tuotteiden palautusoikeudet ja ohjeet alla olevasta osiosta.

Kuinka palautan tuotteen?

Kuten kaikki eyerimissä, myös palauttaminen on todella yksinkertaista.

Sinun pitää vain pakata tuote huolellisesti, mieluiten samaan pakkaukseen missä sait sen, ja lähettää meille takaisin:

eyerim - Petra Ptackova
Markmandsgade 4, 3.th,
2300 Copenhagen S
Danmark

Älä unohda lähettää meille viestiä osoitteeseen kontakti@eyerim.fi. Kerro meille miksi palautat tuotteen, äläkä unohda mainita alkuperäistä tilausnumeroa.

Teemme parhaamme löytääksemme sopivan korvaajan tuotteellesi. Tai, jos haluat, palautamme sinulle rahasi, kunhan saamme tuotteen takaisin.

Muista myös, että jokainen tuote tarkistetaan saapuessaan. Valitettavasti emme voi hyväksyä palautusta, jos joku seuraavista kriteereistä ei täyty:

  • Tuotteen on oltava käyttämätön ja virheettömässä kunnossa.
  • Tuote ei saa olla vahingoittunut (linssien ja sankojen tulee olla naarmuttomat, eikä niissä tule näkyä kulumisen merkkejä).
  • Tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessa, mukaan lukien kotelo ja kaikki mukana tulleet tarvikkeet.
  • Kaikkien aitousmerkintöjen ja valmistajan sinettien tulee olla paikallaan.
  • Pakkaus- ja lähetystapa on oltava turvallinen. eyerim ei ota vastuuta tuotteista, jotka ovat vaurioituneet lähetyksen aikana. Varmista, että saat todistuksen postituksesta.

HUOM.: Sinä olet vastuussa tuotteen palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, me postitamme uuden tuotteen ilmaiseksi.

HUOM: Valitettavasti emme pysty palauttamaan yksilöidysti räätälöityjen osien kustannuksia. Reseptilasien osalta korvaamme vain sankojen kustannukset, emmekä yksilöityjä linssejä.

HUOM: Huomioithan, että tämä on meidän keräyspisteemme osoite, jonne kaikki palautukset saapuvat ennen kuin ne päätyvät meidän päävarastoomme. Palautukset prosessoidaan vasta päävarastossamme Slovakiassa. Matka keräyspisteestä päävarastoomme kestää noin 10 päivää. Kun palautus saapuu päävarastoomme, niin tiimimme prosessoi sen niin pian kuin mahdollista.

Kauan kestää että rahat palautuvat tililleni?

Kun palautuksesi on tarkastettu ja prosessoitu varastollamme niin ilmoitamme teille sähköpostitse ja aloitamme takaisin maksun - koko prosessi kestää yleensä 14 päivää. Takaisin maksu kestää yleens 2 - 5 päivää. Maksun nopeus riippuu pankista, tilistä ja muista yksityiskohdista.

Sain virheellisen tai vahingoittuneen tuotteen.

Olemme pahoillamme, jos niin on käynyt.

Teemme kaikkemme estääksemme tuollaisen tilanteen. Kaikki eyerimin tuotteet ovat 100-prosenttisen aitoja ja tarkistamme huolellisesti jokaisen tuotteen ennen lähetystä asiakkaillemme. Valitettavasti emme kuitenkaan voi valvoa, mitä tapahtuu toimituksen aikana.

Ota kuva vahingoittuneesta tuotteesta ja lähetä se meille osoitteeseen kontakti@eyerim.fi. Lähetämme välittömästi uuden parin.

Sillä aikaa pakkaa tuote huolellisesti, mieluiten samaan pakkaukseen jossa sen sait, ja lähetä se meille takaisin (katso ohjeet ylhäältä). Me palautamme tuotteen palautuksesta aiheutuneet kustannukset.